Stołówka
Jadłospis:
Stołówka szkolna funkcjonuje na podstawie regulaminu, który znajduje się na stronie internetowej szkoły (https://sp267.waw.pl/stolowka/) i tablicy ogłoszeń w stołówce szkolnej, sporządzonego w/g wydanego zarządzenia:
ZARZĄDZENIE NR 1302/2017 PREZYDENTA MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
z dnia 3 sierpnia 2017 roku w sprawie zaakceptowania warunków korzystania ze stołówek zorganizowanych w przedszkolach i szkołach m.st. Warszawy oraz upoważnienia dyrektorów szkół i przedszkoli do zwalniania z opłat za posiłki.
e-mail: obiady267@wp.pl
Opłat należy dokonać z góry do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków, wyjątek stanowią wrzesień i styczeń, gdzie opłaty wnoszone są do 5 dnia miesiąca. W grudniu nie płacimy za styczeń.
Rozliczenia za odwołane posiłki dokonujemy przy płatności na następny miesiąc.
Koszt posiłków w abonamencie wyliczamy na podstawie wzoru:
Klasy I-VIII ——– 9,00 zł cena jednego obiadu x ilość dni w miesiącu.
Obiady wydajemy od 4 września 2025
Kl I-VIII | Miesiąc | WRZESIEŃ | PAŹDZIERNIK | LISTOPAD | GRUDZIEŃ |
| Ilość dni | 19 | 21 | 18 | 15 |
| Koszt miesięczny | 171,00 | 189,00 | 162,00 | 135,00 |
KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA DO KORZYSTANIA Z POSIŁKÓW
Wpłaty należy dokonać przelewem na konto bankowe:
36 1030 1508 0000 0005 5098 4059
odbiorca: Szkoła Podstawowa nr 267, ul. Braci Załuskich 1, 01-773 Warszawa
tytułem: opłata za wyżywienie – imię i nazwisko dziecka (nie rodzica), miesiąc za który dotyczy wpłata ,klasa do której uczęszcza (obecnie).
Wpłat za posiłki dla rodzeństwa i za każdy miesiąc prosimy dokonywać odrębnie, nie zaokrąglamy kwot.
Opłat należy dokonać z góry do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc,
w którym następuje korzystanie z posiłków, wyjątek stanowią wrzesień
i styczeń, gdzie opłaty wnoszone są do 5 dnia miesiąca.
W grudniu nie płacimy za styczeń
Informujemy, że karta będzie aktywna przez dany miesiąc, za który wpłynęła opłata. W przypadku braku wpłaty w ustalonym terminie karta zostaje automatycznie zablokowana co spowoduje, że dziecko zostaje wykreślone z listy, tym samym następuje brak uprawnień do otrzymania posiłku. |
Odbiór posiłku dziecko potwierdza kartą w czytniku.
UWAGA! Każdą nieobecność lub rezygnację korzystania z posiłków należy niezwłocznie zgłosić e-mailowo: obiady267@wp.pl w ostateczności telefonicznie (22 663-48-49 wew. 14 ) do godź. 900.
Rozliczenia za odwołane posiłki dokonujemy na bieżąco przy płatności na następny miesiąc.
W PRZYPADKU CAŁKOWITEJ REZYGNACJI NALEŻY WYPEŁNIĆ WNIOSEK
O ZWROT NALEŻNOŚCI ZA NIEWYKORZYSTANE POSIŁKI.
Wniosek do pobrania znajduje się na stronie internetowej szkoły w zakładce ŻYWIENIE
W przypadku zgubienia karty magnetycznej wydawany jest duplikat odpłatnie – koszt 20,00 zł.
Opłaty za duplikat dokonujemy na konto rady Rodziców 34 1090 1014 0000 0001 6104 8518 z dopiskiem „opłata za duplikat karty”.
Potwierdzenie wpłaty należy niezwłocznie przesłać na adres: obiady267@wp.pl
WNIOSEK O ZWROT NALEŻNOŚCI ZA NIEWYKORZYSTANE OBIADY
UWAGA! Wniosek o zwrot należności za niewykorzystane obiady wypełniamy tylko w przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów.