Stołówka

Stołówka

Jadłospis:

Stołówka szkolna funkcjonuje na podstawie regulaminu, który znajduje się na stronie internetowej szkoły (https://sp267.waw.pl/stolowka/) i tablicy ogłoszeń w stołówce szkolnej, sporządzonego w/g wydanego zarządzenia:

ZARZĄDZENIE NR 1302/2017 PREZYDENTA MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY
z dnia 3 sierpnia 2017 roku w sprawie zaakceptowania warunków korzystania ze stołówek zorganizowanych w przedszkolach i szkołach m.st. Warszawy oraz upoważnienia dyrektorów szkół i przedszkoli do zwalniania z opłat za posiłki.

e-mail: obiady267@wp.pl

REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ

 

Opłat należy dokonać z góry do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków, wyjątek stanowią wrzesień i styczeń, gdzie opłaty wnoszone są do 5 dnia miesiąca. W grudniu nie płacimy za styczeń.

Rozliczenia za odwołane posiłki dokonujemy przy płatności na następny miesiąc.

Koszt posiłków w abonamencie wyliczamy na podstawie wzoru:

Klasy I-VIII ——–   9,00 zł  cena jednego obiadu x ilość dni w miesiącu.

Obiady wydajemy od  4 września 2025

 

Kl

I-VIII

Miesiąc

WRZESIEŃ

PAŹDZIERNIK

LISTOPAD

GRUDZIEŃ

 

Ilość dni

19

21

18

15

 

Koszt miesięczny

171,00

189,00

162,00

135,00

KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA DO KORZYSTANIA Z POSIŁKÓW

Wpłaty należy dokonać przelewem na konto bankowe:

36 1030 1508 0000 0005 5098 4059

odbiorca: Szkoła Podstawowa nr 267, ul. Braci Załuskich 1, 01-773 Warszawa

tytułem: opłata za wyżywienie – imię i nazwisko dziecka (nie rodzica), miesiąc za który dotyczy wpłata ,klasa do której uczęszcza (obecnie).

Wpłat za posiłki dla rodzeństwa i za każdy miesiąc prosimy dokonywać odrębnie, nie zaokrąglamy kwot.

Opłat należy dokonać z góry do 28 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc,

w którym następuje korzystanie z posiłków, wyjątek stanowią wrzesień

 i styczeń, gdzie opłaty wnoszone są do 5 dnia miesiąca.

 W grudniu nie płacimy za styczeń

Informujemy, że karta będzie aktywna przez dany miesiąc, za który wpłynęła opłata. W przypadku braku wpłaty w ustalonym terminie karta zostaje automatycznie zablokowana co spowoduje, że dziecko zostaje wykreślone z listy, tym samym następuje brak uprawnień do otrzymania posiłku.

Odbiór posiłku dziecko  potwierdza kartą w czytniku.

UWAGA! Każdą nieobecność lub rezygnację korzystania z posiłków należy niezwłocznie zgłosić e-mailowo: obiady267@wp.pl w ostateczności telefonicznie (22 663-48-49 wew. 14 ) do godź. 900.

Rozliczenia za odwołane posiłki dokonujemy na bieżąco przy płatności na następny miesiąc.

W PRZYPADKU CAŁKOWITEJ REZYGNACJI  NALEŻY WYPEŁNIĆ WNIOSEK

O ZWROT NALEŻNOŚCI ZA NIEWYKORZYSTANE POSIŁKI.

Wniosek do pobrania znajduje się na stronie internetowej szkoły w zakładce ŻYWIENIE

W przypadku zgubienia karty magnetycznej wydawany jest duplikat odpłatnie – koszt 20,00 zł.

Opłaty za duplikat dokonujemy na konto rady Rodziców 34 1090 1014 0000 0001 6104 8518 z dopiskiem „opłata za duplikat karty”.

Potwierdzenie wpłaty należy niezwłocznie przesłać na adres: obiady267@wp.pl

WNIOSEK O ZWROT NALEŻNOŚCI ZA NIEWYKORZYSTANE OBIADY

UWAGA! Wniosek o zwrot należności za niewykorzystane obiady wypełniamy tylko w przypadku całkowitej rezygnacji z obiadów.

Skip to content